V okviru CROSSDEST pripravljamo 3. delavnico programa usposabljanja, ki bo v sredo, 19. 11. 2025 ob 15. uri v Kolesarskem centru Murania, Čentiba, Lendavska cesta 19, 9220 Lendava. Trajala bo predvidoma 3 ure.
Posvetili se bomo Modulu 3: Kako spremljati zadovoljstvo strank in izboljšati kakovost storitev in to v družbi energičnega gostujočega predavatelja. Veliko bo primerov dobrih praks, zanimivega praktičnega dela, med drugim boste izvedeli skrivnosti dobrih spletnih ocen in kako si lahko pomagamo z umetno inteligenco!
Na tretji delavnici v okviru aktivnosti A.2.1 Program usposabljanja turističnih ponudnikov za pridobitev certifikata Good Travel Seal, v projektu Crossdest, se bomo posvetili Modulu 3: Kako spremljati zadovoljstvo strank in izboljšati kakovost storitev.
Z nami bo gostujoči predavatelj mag. Miha Bratec, višji predavatelj in član katedre za turistični management na UP FTŠ – Turistici v Portorožu. Miha je mednarodno uveljavljen pedagog in svetovalec, ki se ukvarja predvsem s konkurenčnostjo in trajnostjo ter spletnim marketinškim pozicioniranjem turističnih ponudnikov. Na praktičen in interaktiven način, predvsem pa z nalezljivo dobro energijo vam bo razkril skrivnosti kakovostne storitve in recept za boljše spletne ocene, dotaknil pa se bo tudi še vedno ‘vroče’ umetne inteligence.
- PROGRAM DELAVNICE
- Kakšno sploh je zadovoljstvo strank in kaj kvaliteta v turizmu
- Komunikacija kot ključno orodje upravljanja s kakovostjo storitev
- Kako nadgraditi kakovost svojih storitev
- Kako pridobiti boljše spletne ocene ter dvigniti ugled
- Kaj boljše spletne ocene pomenijo za naše poslovanje
- Kako nam lahko pomaga umetna inteligenca
Potrditev udeležbe in informacije: do petka, 14. 11. 2025 na petra@goodplace.si